Goede promotieartikelen maken het verschil

Goede promotieartikelen maken het verschil

Mocht je denken dat alles met betrekking tot reclame en promotie vandaag de dag beperkt blijft tot internet, dan moeten we je teleurstellen. Uiteraard is de digitale snelweg bij uitstek geschikt voor het bereiken van grote groepen mensen. Vanzelfsprekend moet je dan wel weten hoe je deze mensen (lees: jouw doelgroep) moet bereiken. Social media is hierin erg belangrijk. Realiseer je wel dat een reclame of promotie via bijvoorbeeld Facebook erg goed in elkaar moet steken. Wanneer dit niet het geval is, dan loop je namelijk het risico dat het product dat je wilt promoten bij voorbaat flopt of, erger nog, dat jouw bedrijfsnaam in een slecht of verkeerd daglicht komt te staan.

Mocht je denken dat alles met betrekking tot reclame en promotie vandaag de dag beperkt blijft tot internet, dan moeten we je teleurstellen. Uiteraard is de digitale snelweg bij uitstek geschikt voor het bereiken van grote groepen mensen. Vanzelfsprekend moet je dan wel weten hoe je deze mensen (lees: jouw doelgroep) moet bereiken. Social media is hierin erg belangrijk. Realiseer je wel dat een reclame of promotie via bijvoorbeeld Facebook erg goed in elkaar moet steken. Wanneer dit niet het geval is, dan loop je namelijk het risico dat het product dat je wilt promoten bij voorbaat flopt of, erger nog, dat jouw bedrijfsnaam in een slecht of verkeerd daglicht komt te staan.   usb sticks bedrukken  

Klassieke promotieartikelen scoren nog steeds

De min of meer klassieke promotieartikelen scoren tegenwoordig nog steeds verrassend goed. Mensen vinden het immers altijd leuk om iets te krijgen. Of het nu gaat om een petje, een aansteker of een pen, we staan vooraan om het in de wacht te slepen. Als mensen in de praktijk ook nog daadwerkelijk iets hebben aan de promotieartikelen die je weggeeft, dan doe je het pas echt goed. Een goed voorbeeld van promotieartikelen die het nog altijd erg goed doen zijn de good old usb sticks. USB sticks bedrukken met jouw bedrijfsnaam of bedrijfslogo is dan ook gerust een slimme zet te noemen. USB sticks bedrukken kost jouw bedrijf relatief weinig geld. Aangezien deze sticks best nog vaak worden gebruikt komt jouw bedrijf bij veel mensen onder de ogen. Mocht je denken dat dit maar weinig effect heeft, dan vergis je je behoorlijk. Een bedrijfsnaam, logo of pakkende slogan blijft op de één of andere manier toch in de hoofden van mensen hangen. USB sticks bedrukken is vandaag de dag dus nog wel degelijk interessant.  

De beste plaatsen om promotieartikelen uit te delen

USB sticks bedrukken mag dan nog steeds lonend zijn, promotieartikelen als deze moeten natuurlijk wel een groot publiek bereiken. De beste plaatsen om deze uit te delen zijn: • Evenementen • Festivals • Beurzen • Drukke stations • Drukke winkelstraten